18 תשובות
לא בגדת בו זה היה חד פעמי
אנונימי
וואי וואי
בדיוק כשהוא חשב שהכל טוב בטח גם
תספרי לו תאמת
אמאלהה למה נישקת את אחותו משןגעת
תספרי לו כמובן
לא הבנתי את והבחורה התנשקתם ?
את לסבית ?
אנונימית
שמעי היית שתויה הכל יכול להיות בתכלס
אין לי שמץ אם זה עם אחותו אז עוד איכשהו אני חושב שזה אמנם סאס אבל סביל יכול להיות שאת בי אבל בתכלס את רוצה את החבר שלך אז כאילו למסקנה הכל סבבה תסתכלי לאחור ותצחקי על זה מעניין מה האחות חושבת
אנונימי
זה לא תירוץ "הייתי שיכורה" פשוט תגידי לו תאמת
שואל השאלה:
אבל אם אני אגיד לו אני מפחדת שהוא יפרד ממני ^
אנונימית
מה קראתי עכשיו
תצטרכי להתמודד עם ההשלכה להסתיר לא מה שיעזור להפך הוא יעריך אותך שהיית כנה איתו ויש סיכוי שהוא יסלח לך יותר גבוהה מהסיכוי שיגלה לבד מניסיון הייתי עם אקסית באותה הסיטואציה היא באה ואמרה לי סלחתי לה שפשוט לא הסתירה ומה היופי שהיא הייתה כנה איתי אני יחדד שוב זה לא תירוץ "הייתי שיכורה" תתבגרו כבר חאלס להאשים אלכוהול בהכל זה אתם לא יודעים לקחת אחריות ומסירים אשמה זה לא בסדר
אתם לא יודעים לשתות אז אלל
מה עם אחותו כיאלו היא לא מרגישה אשמה? דברי איתה תספרו לו ביחד
לבגוד זה לא טעות, זאת החלטה
גם אם את שיכורה.
את לא לסבית אם את נמשכת אליו כבר- את יכולה להיות נגיד בי או משהו כזה
אבל זה רק אם באמת נמשכת אלייה כשזה קרה
את לא ישר נמשכת לבנות אם את מנשקת אחת
ותספרי לו על זה, תסבירי לו איך זה קרה ותגידי לו שאת לא רוצה להיפרד וכמובן שאם זה לא היה רציני תגידי לו על זה ושאת לא נמשכת אלייה או משהו אם זה המצב
הוא לא יכעס נראה לי זה אישה והיא אחותו אני הייתי נקרע מצחוק
אם זה היה קורה לחברה שלי הייתי רוצה לשמוע עדיין מעצבן אולי גם.הייתי נפרד
אני לא אומר שזה יותר טוב אבל מזל שזה בחורה ולא גבר
אנונימי
לא נראלי שיש לעשות מזה עיינין תגידי שאת ואחותו אייתם שיכורות הייתם בסטלה רצינית ונכנסתם לסיטואציה שהתנשקתם ושאת מרגישה ממש רע לגבי זה והוא יבין
כן זה נחשב בגידה, וגם רק שתדעי אם התנשקת עם בת זה לא אומר בהכרח שאת לסבית, יש עוד דברים, כי זה לא הגיוני שתיהי לסבית אם את מאוהבת בחבר שלך...