9 תשובות
כן לנשום אוויר קצת לשבת במרפסת או בספסל
גם אבל לא תמיד כי אין לי כוח. יותר שירים באוזניות עם איטום רעשים
כן ברור להתאוורר
כן ואם יורד גשם אז זה בכלל מדהים
כן לצאת לעשות סיבוב עם איירפודס לשמוע שירים