7 תשובות
כן, אבל לא מתוך אי נעימות. כדי להוציא את עצמי מהבית ולא להיכנס לדיכאון לבדי בחדרי החשוך.
כל הזמן, אני לא ממש אוהבת את זה.
לא אני משכנעת את עצמי לא לצאת
שואל השאלה:
לא קשור לאי נעימות. אני מרגישה חייבת לעשות דברים
לא קשור לאי נעימות. אני מרגישה חייבת לעשות דברים
אנונימית
שואל השאלה:
אני חייבת לגרום לאנשים לרצות להיות חברים שלי
אני חייבת לגרום לאנשים לרצות להיות חברים שלי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני אמיתית ועדיין אין לי חברים
אבל אני אמיתית ועדיין אין לי חברים
אנונימית
אני גם ככה כי אין לי כזה הרבה חברים , אז עד שמזמינים אותי אני לא יכולה להגיד לא
באותו הנושא: