5 תשובות
תלוי מה אכלת
וזה לא אומר שאת צריכה לא לאכול
פשוט תעשי ספורט או משהו אם לא באלך יותר מידי קלוריות אם מסת שריר או משהו כזה בסגנון לא המטרה
וזה לא אומר שאת צריכה לא לאכול
פשוט תעשי ספורט או משהו אם לא באלך יותר מידי קלוריות אם מסת שריר או משהו כזה בסגנון לא המטרה
2000 זה ממש בסדר. אני אוכלת ביום רגיל לפחות כפול מזה
אנונימית
לא משנה כמה את אוכלת פשוט תעשי ספורט ותשרפי קלוריות אבל אוכל זה החיים
את אמורה לאכול ביום סביב ה2000 קלוריות, להרעיב את עצמך לא יעזור לך עכשיו.
אל תשכחי שביופ אחד לא משמינים ולא מרזים
אל תשכחי שביופ אחד לא משמינים ולא מרזים
פשוט תרוצי קצת ותורידי נגיד איזה 300 קלוריות ואז תאכלי משהו שבא לך.
באותו הנושא: