4 תשובות
וואי בואי לפרטי אני גם עוברת עכשיו לפנימייה....
שואל השאלה:
יא חחח אבל יש סיבה שאני מאנונימית(:
יא חחח אבל יש סיבה שאני מאנונימית(:
אנונימית
שואל השאלה:
כן ואני עדיין צריכה גם לחפש פנימייה של כפרי הנוער או פנימיה טיפולית לפי המאבחן שלי פנימיה טיפולית תעזור לי יותר בגלל הבית ספר
כן ואני עדיין צריכה גם לחפש פנימייה של כפרי הנוער או פנימיה טיפולית לפי המאבחן שלי פנימיה טיפולית תעזור לי יותר בגלל הבית ספר
אנונימית
חחח אני פשוט מבינה אותך אני מאד רגילה לפינה שלי ולשקט שלי ואני עוברת לפנימייה וזה קשה רצח אבל אני מתרגלים בסוף
באותו הנושא: