9 תשובות
יש, לא אני
היוש
כן, חולה על המקום
שואל השאלה:
באיזה פנימייה אתם?^
אנונימית
שואל השאלה:
למה אתם לא כותבים את השם של הפנימייה?
אנונימית
כי זה חרא פנימיה
כע
טוב לי לרוב
אנונימית
ממש אחלה
אני נמצא בפנימייה הכי מגעילה בעולם אני עובד כמו שבני ישראל עבדו בבני מצרים