7 תשובות
את בהריון
שאולי את בהריון
שאולי את בהריון/לא אוכלת טוב
אנונימית
אם שכבת, כדאי לעשות בדיקת היריון.

בגילך זה אמור להיות סדיר אז זה משהו די חריג וכדאי מאוד ללכת לרופא לבדוק שהכל בסדר.
אנונימית
אם את מתחת לגיל 25 זה ממש לא בהכרח אומר הריון זה קורה המון שהמחזור לא סדיר 3> אבל אם יש חשש להריון אז תעשי בדיקה ופוסטינור לול
זה היגייני יש פעמים שזה מאחר ... מלחץ או דברים כאלה זה הגיוני הכל טוב...
מזל טוב את הולכת להיות אמא