8 תשובות
שימי פד ותלכי כל שעה לשירותים
שואל השאלה:
אבל לונה פארק זה מתקני מים
אבל לונה פארק זה מתקני מים
אנונימית
שמעי הייתי בלונה פארק במחזור וגם אני הייתי בלחץ מטורף אבל זה באמת לא נורא בכלל. זה נשמע כאלו מכל המתקנים אז הזרימה של הדם מטורפת אבל באמת שזה לא עושה זרימה חזקה
יכול להיות הכניסו אותך להריון ואז תצטרכי לעשות ניתוח/כדורים/גלולות/להשאיר את התינוק ולסבול איתו עד גיל מאוחר או שזה סתם אבל אל תניחי בדעתך שאני צודק אבל אני כמעט בטוח
שואל השאלה:
ברו אני 13 מה^
ברו אני 13 מה^
אנונימית
בלומה פארק זה לא מתקני מים
שואל השאלה:
אז מה כן?
אז מה כן?
אנונימית
אז זה סתם לחץ אבל תקחי בחשבון שזה יכול להיות מאוד מסוכן אבל טוב לא מאה אחוז מאחל לך רק טוב אבל אל תקשיבי לי יכול להיות שאני טועה
באותו הנושא: