9 תשובות
שואל השאלה:
בגידה במי
בגידה במי
אנונימית
יהודים הלשינו על ישו שהוא מורד נגד הרומאים כי ישו התנהג בצורה שהכוהנים הגדולים בבית המקדש לא אהבו, הוא התעצבן על כל הסוחרים בבית המקדש והוא אמר שבית המקדש זה מקום להתפלל לא לחילול קודש והכוהנים היהודים התעצבנו והסגירו אותו לרומאים וגם כי הם פחדו שיחשבו שישו הוא המשיח או משהו כזה ושאנשים יתחילו להאמין בישוע במקום בהשם
אומרים שדוד שלו הלשין עליו לרומאים ואז הם הרגו אותו
שואל השאלה:
על מה הרגו אותו?
על מה הרגו אותו?
אנונימית
^ לא צודק בכלל הנצרות לא הייתה קיימת מתי שישו מת רק אחר כך
האימפריה הרומית
הגמרא סנהדרין מג. אומרת שהוא נהרג ע"י סנדרין כי היה מסית ומדיח
הרומאים צלבו אותו כי הנצרות השתלטה על רומא, הנוצרים טענו שזה היהודים כי זה אחלה תירוץ לרצוח אותנו
אנונימי
^הייתה אלא שהסמל היה דג ולא צלב. ע''ע תלמידיו
אנונימי
באותו הנושא: