4 תשובות
בוודאי שזה בסדר
ברור שזה בסדר, תעשי רק מה שגורם לך אושר. אני ממש שמחה בשבילך(:
בלט רוסי זה נורא, עדיף לך ככה
ברור. זה אפילו לא שאלה. אל תפגעי בגוף שלך ברמה מוגזמת בשביל דברים.
באותו הנושא: