6 תשובות
אם ככה היא מתנהגת אז עדיף שתנתקי קשר
שואל השאלה:
אבל אנחנו עדיין מדברות.. אבל תמיד זה מרגיש שהיא מדברת איתי כי היא כבר שיתפה אותי בנושאים האלה ואני היחידה שיודעת עלייהם
וגם זה צרגיש כאילו היא מדברת איתי למקרה שיהיה לה משעמם והיא תרצה לצאת אז אני יבוא איתה כי אני תמיד באה
אנונימית
היא לא חברה, תבעטי אותה לעזה
שואל השאלה:
זה לא פשוט כלכך אוףף כאילו אנחנו בתוך חבורה ואני שיא הלא קשורה לשם אבל אם אני יתנתק מהם אז לא יהיה לי חברים
אנונימית
שואל השאלה:
הם כאילו ילדות טובות כאלה שאוהבות אנימה וספרים ואני אוהבת מסיבות ואיפור יציאות וכאלה אני די צאחלה והם סאחיות
אנונימית
היא לא חברה, זה קורה לכולם זה חברי ''דמות'' או חברי ''בובה''