3 תשובות
אני לא מכירה אותם אז אני לא יודעת להגיד לך אם זה שווה ללכת דווקא אליהם. אבל המחיר זול בטירוף. אני למשל שילמתי לקורס 8000
לאא את/ה תתחרט/י על זה כל כך.
אני עשיתי גם את הקורס הזה בסוף יא, ובאמת זה מזעזע. לא ידע ללמד המדריך , לא הבנו כלום כל הקורס. אני שבוע לפני הפסיכומטרי החלטתי שאני לא ניגשת כי לא מוכנה , וכל מי שניגש אצלנו לא קיבל יותר מ400.
וזה באמת לוקח את כל החופש, בבית ספר משווקים את זה כפעם בשבוע בפועל זה כמעט כל יום משמונה בבוקר עד ארבע, ואז כל היום הולך . ובערב גם יש זומים אז בכלל.
אני יצאתי אחרי הקורס הזה לא מוכנה בשיט ובסוף לא ניגשתי לפסיכומטרי בכלל.
אם יש לך ראש לבזבז את החופש האחרון שלך על פסיכומטרי שגם ככה הסיכוי לקבל ציון גבוה על הראשון הוא נמוך, אז בכיף. אבל בפועל לא למדנו כלום בקורס הזה וחצי מההורים התלוננו על זה.
וגם שחזרנו לבית ספר היה כזה מעמסה, כי הלך החופש ולא עשינו כלום חוץ מללמוד, וזה גם מבאס להתחיל בשמונה ועוד בבית ספר.
פעם אחת נעלו עלינו בשמונה בערב את הבית ספר אז חיכינו איזה שעה בבית ספר שתבוא המנהלת לפתוח לנו, אז לפחות חוויה אחת בחופש.
אני עשיתי גם את הקורס הזה בסוף יא, ובאמת זה מזעזע. לא ידע ללמד המדריך , לא הבנו כלום כל הקורס. אני שבוע לפני הפסיכומטרי החלטתי שאני לא ניגשת כי לא מוכנה , וכל מי שניגש אצלנו לא קיבל יותר מ400.
וזה באמת לוקח את כל החופש, בבית ספר משווקים את זה כפעם בשבוע בפועל זה כמעט כל יום משמונה בבוקר עד ארבע, ואז כל היום הולך . ובערב גם יש זומים אז בכלל.
אני יצאתי אחרי הקורס הזה לא מוכנה בשיט ובסוף לא ניגשתי לפסיכומטרי בכלל.
אם יש לך ראש לבזבז את החופש האחרון שלך על פסיכומטרי שגם ככה הסיכוי לקבל ציון גבוה על הראשון הוא נמוך, אז בכיף. אבל בפועל לא למדנו כלום בקורס הזה וחצי מההורים התלוננו על זה.
וגם שחזרנו לבית ספר היה כזה מעמסה, כי הלך החופש ולא עשינו כלום חוץ מללמוד, וזה גם מבאס להתחיל בשמונה ועוד בבית ספר.
פעם אחת נעלו עלינו בשמונה בערב את הבית ספר אז חיכינו איזה שעה בבית ספר שתבוא המנהלת לפתוח לנו, אז לפחות חוויה אחת בחופש.
זה בהחלט מחיר טוב וזה אחד היתרונות בלעשות פסיכומטרי בתיכון. אבל אני לא ממליץ לעשות פסיכומטרי בתיכון, יכול להרחיב גם בפרטי
באותו הנושא: