5 תשובות
כן כנראה
לא
באמת סליחה שאני עצלנית ופרזיטית ולא אכפת לי מה אני לובשת לבית ספר
באמת סליחה שאני עצלנית ופרזיטית ולא אכפת לי מה אני לובשת לבית ספר
אני בכיתה י אבל כן אני עם אותם בגדים כל הזמן אף אחד לא יודע כי חולצות בית ספר זה חולצות בית ספר.
יש לי מלא בגדים אז כל פעם אני לובש משהו אחר , יותר כיף לדעתי (:
כל אחד ואיך שבא לו .. אני לדוגמה יותר אכפת לי מהדברים האלה אבל כאלו מה שבא לך .. אולי תנסי למצוא עוד חולצות שיושבות עלייך יפה או מכנסיים שאת אוהבת
באותו הנושא: