9 תשובות
כן.
אם אתה לא מרגיש טוב תיגש לרופא, אבל הטמפרטורה בסדר גמור.
שואל השאלה:
אני מרגיש זוועה ומדדתי חום ואני רק 35.5
חם גוף הוא מ36. משהו
זה נמוך, מה כולם אומרים כן
אם אתה מגיע מתחת ל35 זה ישר לרופא
שואל השאלה:
לא טוב. עשיתי פעמיים ויצא 35.5 ו 35.6
זה נמוך
שואל השאלה:
אמא שלי אומרת שזה כנראה לא תקין כי אני מרגיש חם. מה אני עושה???