9 תשובות
כן.
אם אתה לא מרגיש טוב תיגש לרופא, אבל הטמפרטורה בסדר גמור.
אם אתה לא מרגיש טוב תיגש לרופא, אבל הטמפרטורה בסדר גמור.
שואל השאלה:
אני מרגיש זוועה ומדדתי חום ואני רק 35.5
אני מרגיש זוועה ומדדתי חום ואני רק 35.5
כן
חם גוף הוא מ36. משהו
זה נמוך, מה כולם אומרים כן
אם אתה מגיע מתחת ל35 זה ישר לרופא
שואל השאלה:
לא טוב. עשיתי פעמיים ויצא 35.5 ו 35.6
לא טוב. עשיתי פעמיים ויצא 35.5 ו 35.6
זה נמוך
שואל השאלה:
אמא שלי אומרת שזה כנראה לא תקין כי אני מרגיש חם. מה אני עושה???
אמא שלי אומרת שזה כנראה לא תקין כי אני מרגיש חם. מה אני עושה???
באותו הנושא: