התחברות
הרשמה
אם נמלא בלון במים ונעביר אותו מטפרטורה של 10 מעלות צלזיוס לטמפרטורה של 30 מעלות צלזיוס.מה יקרה לנפח הבלון? יגדל/יקטן
24 במאי 2023, 19:36
טמפרטורה
מדעים
טמפרטורות
3 תשובות
הנפח יגדל מעט
פ
פּוֹרֵשׁ מָחָר
הווליום יגדל.
ה
המרקיז דה לופיטל
שואל השאלה:
ויש עוד אופציה של לא ישתנה .
Y
Yair6\9
באותו הנושא:
מה יקרה אם אני אמלא בלון במים ואז..
אם אח שלי בלון הליום(הבלון הכי חתיך שתראו) , זאת אומרת שאני יכולה להעיף אותו מהבית??
גז לבלון שיעיף אותו כלפי מעלה - האם בלון שממולא בפחמן דו חמצני יעוף כלפי מעלה? ובלון הממולא במימן?
מה לא יכול לטבוע במים והאש לא יכולה לשרוף אותו
איך ממלאים בלון מים במים?
אם אני אמלא בלון במים(מהבלונים הרגילים לא בלוני מים!)
אם מחליקים שיער ואז גוזרים אותו ושוטפים אותו במים הוא חוזר להיות מתולתל?
אם אני רוצה להפוך את הבגד ים שלי ללבן אני יכולה להשרות אותו במים עם קצת אקונומיקה ואז לשטוף אותו במים ולייבש?
טונה במים וטונה במי מלח זה אותו דבר?
כששמענו על ההצלחה נמלא לבנו שמחה. מה הגזרה של המילה נמלא?
לקחו בלון אטום ומילאו אותו בגז.הכניסו את הבלון לכלי שבו מים חמים והבלון התנפח. מה השתנה בעקבות הכנסת הבלון למים החמים?