התחברות
הרשמה
אני בכיתה ט ואני משקיע מאוד בלימודים ובספורט ועכשיו התחלתי שיטה חדשה ללמוד בבית
כאילו כל יום אחרי בית ספר אני הולך למחשב לחצי שעה ולכל מקצוע שלמדתי באותו יום יש מצגת ומה שלמדתי באותו יום אני מוסיף זה טוב?
18 בדצמבר 2023, 19:51
כיתה
תיכון
ציונים
כיתה ט'
3 תשובות
כןכן
ס
סתם גותית
כן. אפילו אני לא עושה ככה חחח
א
אדנק הקטן
כן
פ
פסטה עם רוטב
באותו הנושא:
היי, אני בכיתה ט ואני נורא משקיעה בלימודים והממוצע שלי גבוה המשך בפירוט..
זה גרוע מאוד שאני משקיעה יותר זמן בסיפורים שאני כותבת מאשר בלימודים?
כמה אירוני זה שאני זה שמשקיע הכי הרבה בלימודים בכיתה ואני זה שתמיד מקבל את הציונים הכי נמוכים בכיתה?
אם אני משקיעה בכיתה ט חצי קלאץ ובכיתה י-יב משקיעה מאוד זה בסדר?
בנים, הייתה לכם בעיה לצאת עם מישהי חכמה יותר ממכם ומשקיעה מאוד בלימודים?
אני משקיעה בלימודים מאוד מכיתה ו ואני עולה לכיתה י שנה הבאה ותמיד מלחיצים אותי שאני סתם משקיעה וזה לא יעזור לי וכשאני
אני תלמידה שבאמת נורא משקיעה בלימודים ורגילה לציונים מאוד גבוהים..בזמן האחרון הציונים שלי טיפה ירדו ואני מבואסת ברמות -
היי, אני כיתה ט' וברוך ה' הולך לי מצויין בלימודים, רוב החיים שלי סובבים לימודים ואני משקיע 100 אחוז בכיתה ט'. המשך למטה
אני לא משקיע בלימודים בכלל בכיתה ז', לא קריטי נכון?
אתם חושבים שמי שמשקיע מאוד בלימודים יכול להצליח במגמות שנחשבות קשות?
אני רק בכיתה י ואני מרגישה שיש לי לחץ מטורף בלימודים ואני לא מספיקה לעשות כלום!