7 תשובות
לא
בתיכון אין שינוי ענק, זה רק בגרויות ויותר לחץ בלימודים, אבל אם אתה משקיע ותעמוד בזה אז כלום לא אמור להשתנות
אנונימי
לא אומר כלום אבל הלוואי עלי להיות כמוך
לא מחייב. זה הכול אתה אתה מחליט מתיי ישלך כוח ומתיי לא.
כן
הכי נמאס זה ביב
הכי נמאס זה ביב
לא, אם יש לך כוח להמשיך ככה אז לא ואם אתה אוהב ללמוד. בהצלחה
מה זה השטות הזאת , אתה לא מכונית מירוץ שתגמר לה הדלק.
באותו הנושא: