7 תשובות
שואל השאלה:
ואם אין לי צורך בשני שיעורים
מה עדיף? יום לפני או באותו יום? אני לא אתעייף?
ואם אין לי צורך בשני שיעורים
מה עדיף? יום לפני או באותו יום? אני לא אתעייף?
אנונימית
גם וגם. ביום של הטסט זה הכי חשוב כדי לבוא כשאתה כבר ערני מהשיעור ודרוך
אנונימי
גם וגם
גם וגם
שניהם
אני לקחתי כפול לפני
וחצי שיעור לפני הטסט
אני לקחתי כפול לפני
וחצי שיעור לפני הטסט
שיעור לפני הטסט הכי חשוב בעיניי. לגעת פעם ראשונה בדוושה בטסט זה לא כיף, הכי בטוח להתרגל לדוושות ולרכב חצי שעה קודם, ואז את מגיעה לטסט פחות באוויר.
בהצלחה!
בהצלחה!
עדיף באותו היום כי זה מוריד הרבה לחץ
באותו הנושא: