3 תשובות
כדאי 2-3 בשבוע באופן כללי כדי לא להתחלד לפני הטסט
ביום של הטסט עצמו בדרך כלל כדאי כי זו הזדמנות אחרונה לשאול שאלות שיש לך או לגלות טעויות
ביום של הטסט עצמו בדרך כלל כדאי כי זו הזדמנות אחרונה לשאול שאלות שיש לך או לגלות טעויות
רצוי שני שיעורים בשבוע ואחד ממש לפני הטסט. האחד לפני הטסט זה כדי שתבואי הכי מוכנה שאפשר.
קיצר, סה"כ 5 שיעורים עד הטסט.
קיצר, סה"כ 5 שיעורים עד הטסט.
לפני הטסט שלי לא עשיתי שיעור בערך שבועיים
רק בבוקר של הטסט עשיתי שיעור אחד ועברתי
רק בבוקר של הטסט עשיתי שיעור אחד ועברתי
באותו הנושא: