5 תשובות
תנסי ללכת ואם את רואה שאת לא מצליחה אז תבטלי
חשוב להתאמן בלי שום קשר לתוצאות, גם אם את הולכת פעם בשבוע זה בסדר כל עוד את עושה משהו
שואל השאלה:
^אבל כרגע אנחנו בתקופת מבחנים וכל שבוע יש לי לפחות שתי מבחנים וכמה בחנים ואני מרגישה כאילו המכון פשוט מעמסה עלי כרגע, משהו שאני חייבת ללכת אליו כי אני רשומה אליו וכבר אין לי מוטיבציה או רצון.., אבל אחרי התקופת מבחנים אולי אני ארצה לחזור לכן אני לא יודעת..
אנונימית
תבטלי ואם תתחרטי תחזרי
שואל השאלה:
אבל יש לנו משהו כזה שאחרי חצי שנה לא צריך לשלם 300 שקל אם אתה מבטל, ואם לא עברה חצי שנה אז צריך, ואצלי כבר עברה חצי שנה אז אני יכולה לבטל בחינם. אבל אם אני אצטרף שוב ואז ארצה לבטל אני אצטרך לשלם את זה אז אני מעדיפה כבר לא לבטל אם אני אחזור
אנונימית