13 תשובות
אני חושבת שאת יכולה גם לעשות בבית
שמעי תכף קיץ תוכלי להתאמן בבית או אפילו בחוץ.. אם אין לך זמן אין טעם לממן את החדר כושר..
אולי תשני את המנוי לפעמיים בשבוע
אנונימית
שואל השאלה:
אימונים אפקטיביים לגמרי אפשר לעשות גם בבית? לא צריך משהו מיוחד כמו מאמן או חדכ?
אנונימית
כן
הם אפקטיביים לגמרי
שואל השאלה:
^זה 3+ פעמים בשבוע, אין מנוי ל2
אנונימית
גם פעמיים בשבוע זה סביר לחלוטין
שואל השאלה:
אבל ייצא מצב שאני מתאמנת רק בבית אם זה פעמיים בשבוע ומשלמת על שלוש
אנונימית
אם את מתאמת פעמיים בשבוע אימונים טובים את יכולה לשלב פעם בשבוע בבית אימון וזהו סגרת את הפינה.. בסך הכל אימון זה 30 % הרוב זה בתזונה שלך..
שואל השאלה:
אני יודעת, אבל זה אימונים קבועים בקבוצות ואני אמורה להירשם אליהם, אני לא קובעת את סוג האימון וחוץ משני סוגים השאר ממש קשים לי (אני מתחילה והם לרמה גבוהה).
וגם, אני אשלם ליותר ממה שאני מגיעה.. אמא שלי משלמת וזאת הבעיה
אנונימית
בואי נגיד ככה את יודעת את התשובה לשאלה את רוצה לבטל אז תבטלי :)
שואל השאלה:
לצערי כן, פשוט מעדיפה לשמוע מאחרים את התשובה..
אנונימית
חחח אז תבטלי