למה מתעלמים לגמרי מהמושבים שלא נכנסו להם מחבלים אבל עדיין נחשבים עוטף
או שגם מתעלמים ממושבים שכן נכנסו להם מחבלים אבל לא באותה כמות של הקיבוצים והמושבים שקרובים לגדר ואני לא מדברת על אנשים עצמם מתעלמים ושוחכים מקיומם כי זה לא מעניין אף אחד אם אתם מודעים למושב שלי או לא אני מדברת על הממשלה על המועצה ועל האנשים שבאמת אמור להיות אכפת ואמורים לעזור