6 תשובות
וואו קשה אבל אם כבר אז שכולם מתעלמים..
שישנאו, תמיד אפשר לשנות שנאה, אם מתעלמים ממך אי אפשר לשנות את זה כי הם לא שמים לב אליך
שיתעלמו ממני לגמרי
שואל השאלה:
אני הייתי מעדיפה שישנאו אותי
אני שונאת שמתעלמים ממני
גם ככה כולם שונאים אותי אז יאללה את האופציה הזאת
אנונימית
הייתי מעדיף שכולם היו מתעלמים ממני, כי ככל הנראה עם השנאה לא הייתי יכול להתמודד. לא לאורך זמן, לפחות.