8 תשובות
תשאיר עד מחר ב3
לא יהיו כאבי בטן אבל זה כן מזיק לבריאות קצת
שואל השאלה:
למה מזיק להיראות? איך
למה מזיק להיראות? איך
אנונימית
זה מזיק לקיבנ גם הרמבם אמר את זה וגם את יכולה לקרוא על זה מחקרים
לקיבה
שואל השאלה:
אז לא לאכול יותר במבה? או רק בלילה? זה היה חד פעמי אני בדרך כלל לא אוכלת בלילות
אז לא לאכול יותר במבה? או רק בלילה? זה היה חד פעמי אני בדרך כלל לא אוכלת בלילות
אנונימית
הרמבם אמר שזה מזיק לאכול בין 3 ל4 שעות לפני השינה וגם הרבה רופאים אומרים את זה
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אוקיי תודה
אנונימית
באותו הנושא: