4 תשובות
כן גייסו אותי אני אלרגי לשפיך
אנונימי
כן אבל גם תלוי באלרגיה יש אלרגיות מסויימות שלא מגייסים
זה ממש תלוי
מי שמצליח להתגייס מקבל פרופיל 45 אבל הרוב פטור
אנונימית
הביאו לי פרופיל 21 על אלרגיה מסכנת חיים לחלב ואסטמה
אנונימי