5 תשובות
כנראה שלא (פרופיל מאוד מאוד נמוך)
אפשר להלחם על זה ולנסות לערער או לעשות שירות לאומי במקום
אפשר להלחם על זה ולנסות לערער או לעשות שירות לאומי במקום
כנראה שלא
לא חושבת....אבל שירות לאומי זה אופציה ממש טובה ותוכלי להנות שם ממש
לא שווה לשרת את המדינה הזאת. תשארי בבית ותיהיה בריאה תבזבזי את הזמן על לימודים
^ תתבייש מישהו כמוך לא צריך להיות במדינה הזאת מה זה לא שווה לשרת לך תגיד את זה לכל אחד ויכבשו את המדינה
לא יגייסו אותך הפרופיל יהיה נורא נמוך אבל כמו שאמרו שירות לאומי זה אופציה
לא יגייסו אותך הפרופיל יהיה נורא נמוך אבל כמו שאמרו שירות לאומי זה אופציה
אנונימי
באותו הנושא: