11 תשובות
לא הגיוני. חייב לצאת מתואם
זה נראלי לועזי כי מזלות זה לא של יהודים
אנונימי
לועזי קובע
שואל השאלה:
מי שאומר עברי יכול להסביר למה?
אנונימית
מזל זה לפי חודש לועזי
כי זה לא משהו לפי היהדות..
מה שאתה נוהג. כמו שתשאל מתי חוגגים יומולדת בלועזי או בעברי?
גם אני סרטן
לפי העברי, תכתבי 'מזל אריה הידברות' ותראי שיש לזה חשיבות מסוימת ביהדות
מה זה כמו שאתה נוהג המזלות הם לפי הכוכבים בשמיים, שבכל חודש יש קבוצת כוכבים אחרת ולפי הצורה הם קיבלו את השם. החודשים העבריים עובדים לפי הירח ככה שהם יותר מדוייקים ולכן רואים את המזלות בשמיים ממש מתואם עם החודש העברי- מתחלף ביחד עם החודש. אבל עדיין אי אפשר להיוולד עם שני מזלות לועזי ועברי יש תאריך ולפיו זה עובד לא הבנתי איך הגעת לזה שבלועזי ועברי זה שונה
עברי קובע
אנונימי
אם המזלות מראש זה לועזי אז אני מניח שלועזי אבל לא יודע אני לא מבין בזה
אנונימי