3 תשובות
זה איך שאתה רוצה
שואל השאלה:
אני אשמח!!
אני אשמח!!
באסטרולוגיה לא הולכים לפי התאריך העברי, פשוט וקל, אין מה להסתבך ככ. סימן השמש הולך לפי על הלועזי. אבל אם נולדת ביום האחרון של סרטן, זה קצת יותר בעייתי וצריך לבדוק בשעת הלידה שלך.
באותו הנושא: