3 תשובות
אני חושבת שלא מומלץ להתאמן בזמן שלוקחים רואקוטן
כן זה בסדר להתאמן עם כדורים אני התאמנתי עד לא מזמן על פינורגן ורספרידל והכל היה טוב
אני מתאמנת ואני על רואקוטן והכל טוב אבל אצל כל אחד זה שונה