7 תשובות
לא. המורים והצוות החינוכי גורמים למעבר להישמע מלחיץ ומאתגר הרבה יותר ממה שהוא באמת. רב התלמידים מצליחים להסתגל במהירות, בעיקר אם הם הגיעו עם ילדים שהם מכירים, אבל גם אם הם הגיעו לבד, כמעט תמיד הכל עובר חלק ואין לך ממה לדאוג.
לא חשוב אבל לי אישית היה ממש קשה להכיר חברים ואיבדתי גם מלא אז אולי תיפתחי לכולם ותהיי סופר חמודה
לא
אנונימית
לא חשוב, אבל כן קצת מאתגר.
זה כיתה חדשה לרוב עם תלמיגים אחרים ומורה חדש/ה אז קצת קשה להתרגל בהתחלה.
גם החומר קצת יותר קשה ורציני אבל זה כלום, זה בסוף עובר
האמת, הוא לא.
חוץ מהקפיצה בחומר שפתאום החומר נשמע ככ קשה אבל המורים ממש עדינים בכיתה ז ובתכלס אפשר לעשות מה שרוצים בכיתה ז
כאילו ברור שזה קשה ויש מלא ילדים חדשים ומערבבים את הכל אבל בסך הכל המעבר ממש קל והמורים נחמדים בכיתה הזו
אני פה