5 תשובות
היה לי משהו דומה לא מזמן עם חברה והיה לנו מסיבה ופשוט תפסתי את עצמי בידיים ואמרתי לה בואי רגע לבלות ואז ביקשתי סליחה בקיצור זה לא פשוט אבל תעשי את זה אפילו בלי שום קשר לחברות שלכן בשביל עצמך
וואי קורנ לי בול רק שאני הצד שהמשיך הלאה
אנונימית
תכתבי לה הודעה ארוכה על כל מה שאת רוצה להגיד תעשי את זה לא משנה מה היא תענה אני בטוחה שהיא תענה לך ולא תסנן
וואלה לא ניראה לי היא תסלח לי
באותו הנושא: