3 תשובות
לא, לא לשלוח.
אל "תורידי" מעצמך יותר מידי.. תני לדברים לזרום, אם אתן תצטרכו לדבר אתן תדברו בסוף.
לדעתי תכתבי לה הודעה ארוכה על זה ועל זה שהתגעגעת לקשר ונגע בך וסוג של פגע בך שהיא סיננה בזמן שניסית ליצור שיחה תספרי לה על חוויות שלכן ושהיא חשובה לך
תרשמי לה הודעה ארוכה אבל ממש מגילה ארוכה ככה היא לא תוכל להתעלם מזה אחרי שרשמת המון ותרשמי לה שאת מתגעגעת אליה וזה... בהצלחה❤