10 תשובות
מוזר
היא לפחות אמרה איזה חומרים לקנות?
שואל השאלה:
לא
אולי תלכי לקוסמטיקאית אחרת? בישביל second opinion
שואל השאלה:
לא נתנה כלום
שמת את החומרים שהיא אמרה לך לשים?
יס
את אמורה להמשיך את הטיפול שהיא נתנה לך לבית
היא נתנה לך משהו?
שואל השאלה:
היא אמרה לי ללכת לרופא עור כי יש לי עור אדמומי כדי שהוא יבדוק לי מה זה ואז היא תעזור לי אבל התור רק ב 2.1 והעור שלי אף פעם לא התייבש ככה זה מה שמוזר
יש מקרים שאחרי טיפול פנים העור ניהיה יבש בגדול לא נראלי שקורה משהו אבל אם את מרגישה שמשהו פה לא בסדר אז את יכולה לראות רופא משפחה רק כדי לוודא
אני חושבת שזה בסדר שהעור שלך יבש גם לי זה היה ככה אבל אחרי כמה זמן הוא כבר לא היה יבש ואני לא חושבת שאת צריכה ללכת לרופא בגלל אדמומיות אלא אם כן זה ממש מוגזם
אנונימית
שואל השאלה:
העור אדמומי תמיד וזה מפריע אז היא אמרה לי ללכת לרופא עור ולבדוק מה זה כדי שהיא תוכל לעזור לי עם זה ^