7 תשובות
הגיוני
בסדר אחות גם אני בוכה מכל דבר
הגיוני אהובה
גם אני בוכה מאן עם הצמות
כן זה מדהיםם
אני לא בכיתי מזה וצפיתי בזה בגיל 14 כזה
הגיוני, סדרה מעולה.
למרות שלא בכיתי בעצמי, אבל היו רגעים שמאוד רציתי.
למרות שלא בכיתי בעצמי, אבל היו רגעים שמאוד רציתי.