אני מתמיינת לשנת שירות בתפוצות והיה לי בעיה בנוגע לשליחת טופס כלשהו בתהליך המיון, כבר כמעט 3 שבועות אני מנסה ליצור איתם קשר במייל מס' טלפון, ווצאפ, כל דרך שניסיתי למצוא ואין תשובה, יש פה עוד מתמיינים שאולי יוכלו לעזור לי? מישהו שיודע איך ניתן לדבר איתם?