3 תשובות
אני הייתי היום, נכנסת בסוף?
שואל השאלה:
^ לא מצאתי בסוף קישור אוף, אבל אני איכנס לזום בחמישי
תוכלי להגיד לי על מה דיברו שם פחות או יותר?
אנונימית
אממ בעקרון הסבירו בכלליות על מה זה (אני מאמינה שאת יודעת) ואז את השלבים להתקבל, אחר כך חילקו לחדרים ובכל חדר היה נציג שהיה כבר בשנת שירות והוא ענה על שאלות
בעקרון היום יש עוד אחד ואם אין לך את הקישור אני יכולה למצוא אותו בשבילך