5 תשובות
שואל השאלה:
יש לי את המפתח
יש לי את המפתח
אנונימי
מכניסים את המפתח?
יש לי שיטה גאוניתת!!!
אתה לוקח את המפתח..
מכניס אותו לחור של המנעול..
מסובב..
ופותח את הדלתת!!!!!!
אתה לוקח את המפתח..
מכניס אותו לחור של המנעול..
מסובב..
ופותח את הדלתת!!!!!!
שואל השאלה:
לא זו דלת מתוחכמת
לא זו דלת מתוחכמת
אנונימי
עדיין לא הצלחת לפתוח???? זאת בעיה רצינית.. תעבור לגור ברחוב
באותו הנושא: