8 תשובות
ללכת לפתוח לה את הדלת. את לא יכולה להשאיר אותה בחוץ.
מדובר בבור של חרא
שואל השאלה:
^^אולי להגיד לה שתלך לישון אצל חברה שלה ?
אני בקושי זזה
אנונימית
פשוט תקומי מהמיטה ולכי לפתוח לה את הדלת זאת אחותך.
קומי את חייבת נו
אם את עד כדי כך רעה שחקי אותה ישנה וכבר יפתחו לה מי שיקום מה דפיקות שלה או שהיא תסתדר
שואל השאלה:
טוב פתחתי לה את הדלת
והיא הקיאה את החיים שלה עכשיו
נו באמת
אנונימית
להכחיש וללכת לישון