10 תשובות
^איזה סוג עור יש לך?
לא לשים הרבה מייקאפ תנסי בכלל שלא ושאת שמה סומק וברונזר(סטיק ) אז לפני פודרה ואם זה יותר אבקתי אז אחרי פודרה
סומק לשים בחלק העליון של הלחיים וקצת באף
לשפתיים הייתי ממליצה לשים לוחם וגלוס או שפתון לחות
יש לך פצעים אז אפשר להסתיר עם קונסילר
ככל שאת משאירה את הקונסילר יותר זמן לפני שאת מתשטשת על העור זה יותר מתקבע ויותר מסתיר את הפצעים
שואל השאלה:
תאמת שאין לי מושג נראלי שומני אבל אני לא במאת יודעת ואני צריכה בעיקר משהו לחצקןנים
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא שמה מייקאפ אני מתאפרת רק עם קונסילר פודרה סומק ומסקרה
אנונימית
מהמם!!! קונסילר שימי קצת מתחת לעיניים ומעל פצעים לא צריך יותר מזה פודרה תשימי כדי לקבע את הקונסילר ולנטרל שומניות אם העור פנים שלך שומני
סומק כבר אמרתי ומסקרה שימי שכבה אחת לא צריך יותר מזה
וטיפ אישי ממני אחרי שאת שמה מסקרה תקחי מקל אוזניים ועם החלק של העץ שימי מתחת לריסים ופשוט תרימי את הריסים שלך עם המקל זה כמו מעגל ריסים טיבעי שלא הורס את הריסים
שואל השאלה:
סבבה תןדהה
אנונימית
שואל השאלה:
לא משנה איזה מוצר קרם פנים סרום טונר זה לא משנה ותקציב לא משנה כי אני רק צריכה עצות
אנונימית
מה למשל איזה מוצר
אנונימית
איזה תקציב? איזה מוצר?
אמ קרם של ניוואה הוא מושלם איפור של לוריאל ומייבילין וגם רבולושין שזה זול רצח שימי נראלי קונסילר ברונזר סומק תוחם לובלו או גלוס מסקרה ופודרה וג'ל גבות זה מה שרוב הבנות שמות נראלי אני עושה איפור קצת יותר סגנון לטינה כזה סוג של לא יודעת (סמיילי בוכה)