11 תשובות
איפור או סקין קייר? ומה סוג העור שלך
אנונימית
שואל השאלה:
מעורב עד שמן עם אקנה וגם וגם ( טיפוח ואיפור )
אנונימית
בכיףף ואני לא יודעת כל כך אני משתמשת בשל ניקס אבל לחברה שלי יש את של מייבלין אני חושבת לא בטוחה והוא גם טוב אני אחפש תמונה ואשלח פה
זה הג'ל גבות של לוריאל אני שולחת פה תמונה
https://ibb.co/p6jhxqj
טונר חומצה גליקולית- the inkey list( עוזר לאקנה)
אם את צריכה המלצות לשיפור אקנה יש לי כל מיני אבל הן בעיקר מiherb ומאתרים אחרים.
L4Y
סקין קר:
בוקר: משתמשת בשל דר עור לעור שומני הנוטה לפצעונים בהמלצת הרופא עור שלי
סרום ויטמין סי של דה אינקי ליסט/ גרנייה
גם קרם לחות לעור שומני הנוטה לפצעונים
קרם הגנה של דק עור
לילה:
באלם ניקוי של דה אינקי ליסט ואחריו סבון פנים של דר עור כמו בבוקר
קרם לחות כמו בבוקר
ואני משתמשת בלילה לפעמים בחומצה סליצילית לפצעונים או מדבקות mighty patches שהן מאיי הרב אבל שוות ביותר

איפור:
הקונסילר של לוריאל מושלם ביותר
גל גבות של קרליין
פודרה של מייבלין
מעגל ומברשת ריסים של לייף
מסקרה סקיי היי/ טלסקופיק/ idole
גלוס של אסנס/ קיילי
טינט בסטי/ של נטע מסקארה

זה מה שאני עושה והעור שלי השתפר פלאים הייתי מלאה בחצקונים עכשיו באמת שכמעט אין כלום
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
שואל השאלה:
ותודה
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי את הג'ל לגבות של קרליין הוא עשה לי נשירה מטורפת
אנונימית
אז בשביל סבון פנים לי יש את של cerave והוא ממש טוב לעור רגיל - שמן ויש קרמים מיוחדים שמתאימים לאקנה ולעוד שמן אני משתמשת בשל דוקטור עור הכחול הזה ואיפור יש מלא זה תלוי מה עובד לך אבל הנה כמה המלצות:
מסקרה: סקיי היי/טלסקופיק
ג'ל גבות: קרליין
קונסילר: מייבלין
סומק: אני לא בטוחה אני משתמשת באחד מספורה אבל בטוח יש מלא בסופר פארם
וכל השאר אני לא משתמשת אבל יש פשוט צריך לחפש :)
אנונימית