התחברות
הרשמה
מסכימים שאורבניקה גם בנים וגם בנות יכולים לעבוד שם אבל בפועל נראה רק בנות עובדות בזה
ואם זה בנים אז זה כאלה שהולכים לצאת מהארון או מנהלים ?
12 בדצמבר 2023, 10:27
חנויות
תכונות
חוות דעת
3 תשובות
לא
t
turner's
חד משמעית מסכים
ז
זיו טל
כן
פ
פאם הכרית
באותו הנושא:
בנות/בנים הייתם מסכימים לעשות משהו מ^ני תמורה לתשלום?
בנות רוצות רק שרירים.מסכימים עם זה?(בנים)
מסכימים שיש יותר בנים טובי לב מאשר בנות?
"בנות שפוסלות בנים על גובה לא איכותיות שטחיות", מסכימים?
בנים נכון אנחנו לא צריכים להוריד שיערות ולהיות מטופחים רק בנות צריכות מסכימים?
נכון שאורבניקה זו חנות מיותרת?
בנים חזקים יותר אך בנות חכמות יותר מסכימים?
בנים שמורידים טיקטוק הן בנות. מסכימים?
אם אני רוצה להגיע לקניון חיפה (איפה שאורבניקה) איזו תחנה אני צריכה לרדת ברכבת?
בנות נמשכות למילים ובנים נמשכים למראה בגלל זה בנים משקרים ובנות מתאפרות מסכימים עם המשפט הזה?
בנות, בנים, אם מישהו עכשיו היה מציע לכם ליהיות איתו בזוגיות הייתם מסכימים?