6 תשובות
לפעמים
שואל השאלה:
ושאת מייבשת השיער בסדר?ההחלקה לא נהרסת
אנונימית
שואל השאלה:
עשיתי במקום טוב גם רוב הבנות עם החלקה עושות את זה לא מייבשות כל הזמן ורק לפעמים שצריך לא?
אנונימית
עם עשית במקום טוב אז לא יהרס כלום וזה ישמר
שואל השאלה:
אין מצב אז שההחלקה תהרס שלא מייבשת?ואם פתאום אחליט שכן זה ישאר אותו דבר השיער ההחלקה תשמר
אנונימית
גם שמייבשת השיער בסדר וכלום לא נהרס