6 תשובות
שואל השאלה:
פשוט אני בבית ואין לי כוח לייבש אז מה לעשות לייבש כי לא יצא לי בהחלקה לא לייבש עוד
פשוט אני בבית ואין לי כוח לייבש אז מה לעשות לייבש כי לא יצא לי בהחלקה לא לייבש עוד
אנונימית
זה בסדר הכל טוב את לא חייבת לייבש כל הזמן
שואל השאלה:
מיותר לייבש אם אני בבית לא?
מיותר לייבש אם אני בבית לא?
אנונימית
כל עוד זה באמת החלקה טובה זה לא משנה זה עדיין יהיה חלק. כני פשוט לא אוהבת להיות עם רטוב
שואל השאלה:
בלי ייבוש עם פן לא טוב?
בלי ייבוש עם פן לא טוב?
אנונימית
מייבשת
באותו הנושא: