11 תשובות
וואי מזדהה
אנונימית
בחיים לא
להפך אני אומרת רק דברים טובים כי אני יודעת שזה חוסר ביטחון של הרבה מהחברות שלי
שואל השאלה:
^^^^אתה נשמע כמו צאט גפט
תאמת לפעמים כע אבל בצחוק כזה
ממש אבל ממש לא
אני חושבת שלא עושים את זה כשהחברות אמיתיות אם לא אז אני חושבת שזה תמיד טוב לא לסמוך על זה
שואל השאלה:
^^^בפניהם או שאתה מרכל עליהם
אני מבין שזה יכול להיות קשה להתמודד עם חששות כאלה, אבל חשוב לזכור שהחברים האמיתיים שלך יקבלו אותך כפי שאתה. אם מישהו מרגיש לא נוח עם זה, זה עליו להתמודד עם זה, לא עליך. תמיד תזכור שאתה יחודי ומיוחד בדרכים שלך.
אני לא אבל אני מכירה מישהי שכל הזמן מנסה לדבר איתי על מישהי ואני אומרת לה לא לדבר איתי על זה ושזה לא יפה
לא, מה פתאום
אנונימי