21 תשובות
למה לא?
למה שאני אתבייש?
מזה השאלה הזו בן רדם
בטח מה זה מפריע לי
כן מזה קשור
אני לא חושבת שיש סיבה להתבייש בחברים, שאני מתחברת לבן אדם אני מסתכלת על האופי
למה שאני אתבייש בהם כי הם שמנים
ברור אני אהיה חברה לאלה שנחמדים ואני מסתדרת איתם זה לא קשור למראה שלהם ,
ואני בחיים לא אתבייש בחברים שלי ;)
ואני בחיים לא אתבייש בחברים שלי ;)
זו שאלה כל-כך מטןמטמת
שאפילו אין מה לענות עליה
הזיה
שאפילו אין מה לענות עליה
הזיה
כן למה לא
ברור , יש לי מלא חברות שהן מלאות ואף פעם לא חשבתי שזה יהיה מבייש להסתובב איתן, מה הן שונות מהשאר ? זה בסהכ משקל זה לא מעיד עליהן כלום
אני חברה של בנאדם לפי אופי לא יופי
אנונימית
^זה שהם שמנים, לא מוריד מהיופי שלהם
אנונימית
כן
כן מה אכפת לי
ברור.
^^^^^^נו ברור שזה לא מוריד מה הקשר
פשוט את מציגה את זה כאילו החיצוניות שלהם והיופי שלהם זה איזשהו קריטריון לחברות
פשוט את מציגה את זה כאילו החיצוניות שלהם והיופי שלהם זה איזשהו קריטריון לחברות
אנונימית
ברור
יש לי ידידים (לא קרובים כי אני שונאת מלא חברים) אבל מדי פעם מדברת איתם ונגיד ויהיה מצב שאני אסתובב איתם אני לא אתבייש בזה
ברור למה לא? מה זה משנה מה המשקל שלהם למה שאני אתבייש בהם?
באותו הנושא: