3 תשובות
הם יעבירו את זה למי שצריך לקרוא את זה.
ממני ביקשו את זה כשהייתי במיונים ורצו לראות איזה דברים עשיתי בחיים שלי ומה אני מחשיב כ"הכי חשוב".
ממני ביקשו את זה כשהייתי במיונים ורצו לראות איזה דברים עשיתי בחיים שלי ומה אני מחשיב כ"הכי חשוב".
שואל השאלה:
רשמתי קורות חיים די בקטנה באיזה כיתה אני מה השם שלי מאיזה עיר ושאני מתאמנת בהכנה לצבא ושזה החלום שלי להיות לוחמת זה מספיק?
רשמתי קורות חיים די בקטנה באיזה כיתה אני מה השם שלי מאיזה עיר ושאני מתאמנת בהכנה לצבא ושזה החלום שלי להיות לוחמת זה מספיק?
תרשמי דברים שעשית בחיים שלך, תחביבים שלך כל מיני כאלה.
תסתכלי באינטרנט על קורות חיים.
ממליץ לך גם לעצב את זה ופה איכשהו.
תסתכלי באינטרנט על קורות חיים.
ממליץ לך גם לעצב את זה ופה איכשהו.
באותו הנושא: