5 תשובות
הם טובים יותר
זה אגב לא מוריד מערכנו הנשים
זה אגב לא מוריד מערכנו הנשים
נשים מרוויחות יותר מגברים כבר ממה שהבנתי, אלו אמהות שמורידות את הממוצע. הרבה נשים פשוט חייבות לבחור באיזשהו שלב בין קריירה לבין משפחה. ולא הרבה בוחרות קריירה.
אנונימי
כי הוא גבר
שואל השאלה:
גם היום רוב האנשים הכי עשירים הם גברים, וכמעט בכל תחום אפשרי מי שבטופ הם גברים
אולי הם באמת יותר טובים פשוט?
גם היום רוב האנשים הכי עשירים הם גברים, וכמעט בכל תחום אפשרי מי שבטופ הם גברים
אולי הם באמת יותר טובים פשוט?
אנונימית
היום זה כבר הוכח שלא, ונשים גם יכולות להצליח וכו
למרות שאני באמת חושבת שגברים טובים בזה יותר
למרות שאני באמת חושבת שגברים טובים בזה יותר
באותו הנושא: