6 תשובות
לעבוד על עצמך, ללכת לטיפול. לא לקפוץ למערכת יחסים חדשה כשאת לא מוכנה, וכשתהיי מוכנה תהיי פתוחה עם הבת הזוג שלך על העבר שלך
את מוזמנת לדבר איתי אני בטוחה שיהיה לך כיף אני כולי כיפית כזאת קלילה לא מעצבנת ולא רעילה❤
ברור שאת לא תפתחי הכל ותפרטי. פשוט תצטרכי להגיד שנפגעת בעבר וקשה לך וזה למה הקטע של להיות רעילה וכו. כמובן שרת צריכה גם לעבוד עם זה עם עצמך אבל זה שאת כבר מבינה שזה רעיל זאת התחלה.
שואל השאלה:
תודה❤
ממש מעריכה את ההשקעה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא אפתח את זה מול כל אחת זה נושא רגיש.. זה גם בטח לא מעניין אף אחד אני לא חושבת שלהפיל על אחרים את הבעיות שלי זה מה שיעזור
אנונימית
לשתף נשים שאת מעוניינת להכיר בזה. זה די ברור שנפגעת וזה עדיין משפיע עלייך, במידה ותרצי להכיר חשוב להגיד מה עבר עלייך ושקשה לך ככה תהיה מודעות מסוימת למצב ויהיה קל יותר.