מה עדיף כדי להשתמש בארץ בסים דיגיטלי? -SKY או WECOME?? בבקשה תעזרו לי
קניתי אייפון 15 מחוץ-לארץ.. ואין בטלפון את המקום להכניס סים מה שאומר שאני צריך להשתמש בESIM. מישהו מכיר חברה טובה בישראל שיכולה לספק לי את זה? ושאפשר לסמוך עליה!! בדקתי בסלקום ועוד כמה ואמרו לי שהם לא תומכים.. בבקשה תעזרו