4 תשובות
יש כזה חגורה לטלפון אם יש לך אז תשימי את הטלפון שם ושימי את החגורה הזאת על היד ורוצי
או שתשימי ביד
או שתשימי ביד
תשימי אותו בגומי של הטיץ ואם זה לא מחזיק אז גם בגומי של התחתונים
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה לא יהיה לי נוח
אבל זה לא יהיה לי נוח
תחזיקי ביד, זה מה שאני עושה
באותו הנושא: